Det tar emot!

Ni ska veta att det tar emot. Det är inte lätt att vara öppen med detta! Inte alls. Jag hoppas och tror att ni förstår att jag inte är ute efter erat medlidande överhuvudtaget. Tanken med att skriva om detta är enbart för att jag behöver få ur mig allt som jag så länge har burit på, som jag så länge varit tyst om. Att få ur mig allt som jag tidigare har kännt rädsla för att dela med någon annan pga att jag skäms! Jag hoppas att jag på detta vis ska kunna lindra ångesten åtminstone med en liten bråkdel. Jag vill så gärna dela med mig av allt med en gång, men jag orkar inte. Därför ska jag försöka få med bit för bit i den mån jag känner att jag faktiskt orkar. Tänker därför avsluta redan här. 

Kommentarer
Tezzi

Bara skriv du av dig hur mycket du vill,, känns det lite bättre för dig så är det självklart att du ska skriva av dig & du ska inte skämas, jag tycker att du är modig som vågat komma ut med en sån här fruktansvärd sak ♥

2014-04-13 04:22:28
URL: http://Tessimyname.blogg.se

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0