Svar på frågestunden

1. Jaha, ingen som vill ta första steget, så får väl fråga varför du inte uppdaterat designen på länge? ;P
Svar: Anledningen till att jag inte förnyat min design är för att jag inte längre har tillgång till photoshop. Jättetrist! Hittar ingenstans man kan hämta hem det fritt heller men vet du någon sida så kan du ju hjälpa mig? :)

2. Om du blev tvungen att åka till en öde ö och bara fick ta med dig EN sak, vad skulle det vara?
Svar: Med risk för att vara orättvis så kan jag inte säga något utav barnen. Isåfall skulle vilja ha med mig alla TRE. Inte Freddy, då han måste vara hemma och ta hand om barnen. Men kanske datorn? Så jag kan ha kontakt med dom allihopa:) 
   
3. Vilken är din favorit färg? :)) 
Svar: Lila, Rosa, Guld, Blå och Silver     
                                              
4. Hejsan!Hur vill du att en kille ska fria till dig?
Svar: Behöver absolut inte vara överdrivet. En ros och ett seriöst frieri duger alldelses utmärkt! Så nu vet du det älskling :)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0