Från då till nu

Hej på er! Kass updatering IGEN, jag vet! Detta pga att jag har varit mycket sjuk den senaste tiden. Först bihåleinflammation sedan maginfluensa och som inte det vore nog slutade det med en sjukhusvistelse. Sockret blev svårt att hantera pga att jag hade infektioner i kroppen, därav utvecklades en syraförgiftning. Dvs att PH värdet i blodet blir för högt och därav blir blodet i kroppen surt. Ketoner och socker bildas i urinen. Detta gör man sig av med genom att andas anfått och kissa i stora mängder. I sin tur leder det hela till snabb viktnedgång. Gick ner 12 kilo på 5 dagar, men dessa har jag med glädje fettat i mig igen! Tillbaka på ruta 1. Går ner i vikt gör jag mer än gärna men inte genom att må dåligt och utsätta mig för livsfara. Det har oxå hunnit bli ett nytt år. Alicia har hunnit fylla 3 år och själv fyller jag 26 nu på söndag. Med andra ord, tiden springer iväg. Lilleman växer så det knakar, är alltid glad och nöjd och Amelia har mognat rejält under bara två månader. Har bett bror min om hjälp så jag kan få hem photoshop. Vill förnya designen, samt kunna redigera och snygga till bilderna för bloggen. Trivs man med designen så blir det ju på så vis roligare att blogga oxå. Hej så länge!
 

Kommentarer
Daniel

Hemskt när de går så långt att man hamnar i en riskzon, men skönt att de är över nu i alla fall.

Håller med dig att livet går fort!, jag typ vaknade upp att jag va 24 år gammal, hade inte kommit nånstans typ, men lite har de hänt nu dessa åren sen dess, men nu är man 31 år gammal, o jag som hade en dröm att ha min egna familj innan jag va 30, och körkort också, o jobb, men något säger mig att de sket sig rejält :D. Du är snart 26 år, du har 3 barn, du ska vara väldigt lyckligt lottad tycker jag! :)

2013-01-23 05:57:28

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0