...

När du inte ser mig, när du inte vill vara min vän.
Kan du inte be mig gå, istället för att såra mig, om o om igen.
Jag tänker på oss förr o här står jag nu, utanför din dörr.

Du säger att du vill ha mig, du kommer höra av dig, men de blir sen.
Mitt huvud går i bitar, men de är så svårt att bara gå hem, ta mig här ifrån, ta mig här o nu,
vi kan väl bara älska tills natten tar slut.

Jag tänker på oss förr o här står jag nu utanför din dörr.
Ja, ta mig här ifrån, ta mig här o nu, mitt hjärta är låst.
Vi kan väl bli som förr, här står jag nu utanför din dörr.

Om den bilden som jag alltid vårdat, försvinner, har jag ingenting kvar nu.
Spelet är slut nu, du vinner igen.

I flera år har jag undrat, bilden försvagas, men här är du.
Jag vet, jag borde se mig om, igen o igen.
Ta mig här ifrån, ta mig här o nu, mitt hjärta är låst.
Vi kan väl bli som förr, här står jag nu utanför din dörr.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0