Vad är nu detta?

Inte en varning och helt ovetandes loggar jag in här för att ge er en uppdatering. Ah, det var ju inte det lättaste då hela blogg.se har ändrat utseénde. Fattar ingenting! Men man lär väl sig med tiden kanske? Kom iallafall upp ifrån tvättstugan nyss och tänkte lägga mig i ett bad, men istället hamnade jag här. Kan ju börja med att berätta att Amelia var och provred för ett tag sedan. Tack vare min brors snälla flickvän som har sin praktik på en närliggande ridskola så fick hon lov att komma och testa för att förbereda sig och "få känna på" innan vi ställer oss på kö till inskrivning. Inte ett dugg rädd hoppar hon upp på hästen med en gråtande lillasyrra springades efter. Självklart fick Alicia oxå testa efter att hennes ilska lagt sig! Och ni ser ju själva...


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0