Skuuumt!

Hej på er! Lite kul när man loggar in och ser att statistiken har ökat väsentligt både när det gäller besökare och sidvisningar. Har liksom uppdaterat två gånger och helt plötsligt från ingenstans? Vart kom ni ifrån liksom? Inte för att jag klagar men man undrar ju. Idag har jag sysselsatt mig med städning i vanlig ordning, även tvättat lite inför helgen då vi ska åka på nöjeskryssning till polen. Och ja, jag ska ta mig några öl och barnens pappa ska vara hemma hos dom, så nej inga barnvakter här. (Om någon nu stört sig på det) så vet ni nu hur det ligger till:) Fick förresten hem en crosstrainer idag... Dock blir man heeelt slut efter en liten stund bara, så vi får väl se hur länge man tycker att den är rolig!
File:Stena vision.jpg
 

Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0