Ingen självkänsla!

Men hej på er! Här sitter jag mitt i natten och filosoferar som vanligt. Det känns som att jag har väldigt mycket att ta itu med just nu. Funderar mycket på detta med övervikten som just nu känns som en stor last. Jag har tio kilo kvar utav graviditets-kilorna och sen massa övervikt dess för innan. Jag är trött och tung med ett självförtroende och en självkänsla långt nere på botten. Mitt mål är inte att se ut som en fotomodell utan mer att bli normalviktig med en självkänsla som speglar sig utåt. Jag vill se bra ut och må bra. Ibland sitter jag och sambon och pratar om detta. Han säger att jag är fin för honom precis som jag är. Förstår ni nu varför jag älskar honom? :)
 
MEN jag vill vara fin och se bra ut för mig själv oxå, och jag trivs inte som det är just nu.
 
Isabella Löwengrip
(BlondinBella)
 
Har enligt mig en fin kropp. Inte för smal, inte för tjock.

Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0