Barnvagnstips

Tänkte tipsa er nyblivna föräldrar om barnvagnar som är bäst enl. mig.
 
1. Emmaljunga classic duo combi
 
Denna vagn får full pott. Dvs fem tummen upp.
Detta för att vagnen är extremt lättkörd i alla väder. Färg går enkelt att byta genom att klicka dit en annan sitt/liggdel med hjälp av dom praktiska easy-fix fästena som sitter på chassit. När det gäller chassit så är detta som visas på bild enl. mig det bästa och säkraste då dom plastigare chassina känns rangliga och ostabila. Varukorgen är stor och rymlig. Dom tjocka luftdäcken är att rekomendera då dom nya modellernas hjul gärna blir håliga och fula efter kort tid.
 
2. Babytravel amsterdam
 
Denna vagn får tre tummen upp.
Vagnen är lättkörd i alla väder med antingen rörligt eller låsbart framhjul. Den har tjocka luftdäck som underlättar i terrängkörning. Varukorgen är stor och rymlig. Negativt är att det kan vara svårt att komma emellan hyllor, igenom dörrar osv i affärer eller dyl. Liggdel finns att köpa till.
 
3. Brio race
 
Denna vagn får fyra tummen upp.
Den är enl. mig den bästa sittvagnen. Smidig att köra i alla väder och även i svår terräng. Handtaget går att justrera högre eller lägre vilket gör att den är otroligt lätt att ta med på bussen. Det negativa? Skulle väl isåfall vara att den inte har utvecklats som liggvagn oxå och att varukorgen är liten.

Kommentarer
Patrik

Hej!

Jag kommer från ett företag som heter Actionstudios, och vi har gjort en julkalender oberoende av SVT. www.24dagar.se är vår adress.

Vi såg att du har barn i precis rätt ålder, och vår kalender kan förhoppningsvis roa både vuxna och barn, så att hela familjen kan titta :)

(Barn under sju år bör nog ha en vuxen med sig i vilket fall som helst, för ibland kan det nog bli lite läskigt för de minsta. Jag minns själv när jag var fem år och var livrädd för SVTs 'Jul i Kapernaum'.)

Så förhoppningsvis tycker du att 24 Dagar verkar intressant och vill visa den för dina barn, och kanske till och med sprida den vidare till dina läsare! :)

Ha det fint! :)

2012-11-26 12:10:01
URL: http://www.24dagar.se

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0