Everything i do, i do it for you

Det finns de personer som har ifrågasatt om jag faktiskt vill leva resten av mitt liv tillsammans med Freddy. Vi har haft både med- och motgångar under våra åtta år tillsammans. Dom första två åren kretsade bara kring oss två. Omvärlden var som bortblåst. Endast vi existerade. Med handen på hjärtat kan jag säga att jag saknar den där "första känslan" många gånger, för den kommer sällan till en numera. Den känslan svalnar ju efter ett par år. Men kärleken, den finns där hela tiden. Jag har aldrig slutat älska! Efter åtta år och tre barn senare så har jag verkligen insett det. Så mitt svar är JA!:)

Jag älskar dig och gör ALLT för dig mitt hjärta!


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0