Snälla någon? Skjut henne!

VARNING! Känsliga personer bör ej titta!


Innan jag såg detta klippet så skulle jag sova var min tanke. Ja vi får väl se hur det går med det nu. Jag grät mig igenom hela klippet och tackade gud för att mina barn ALDRIG någonsin kommer att få uppleva detta. Hur kan man göra så här mot sitt barn? Sitt egna barn som man älskar(?) och som man har kämpat för att föda fram? Sitt barn som man väntat på i flera månader för att få till världen? Sitt eget kött och blod! Detta klippet cirkulerar just nu på facebook och mamman har förhoppningsvis ett högt pris på sitt huvud.

Denna uppenbart sjuka "mamman" fick 1,5 års fängelse för att med all sannorlikhet ha förstört sitt barns framtid! Eller ja just det, såg att hon släpptes 6 månader tidigare pga GOTT UPPFÖRANDE?! Hon skulle ha en kula i pannan om det vore rätt! 


Kommentarer
putte

fan vilken idiot

2012-05-11 05:34:03
thessan.

Alltså allvarligt.vilken jävla människa.man blir så förbannad av att se detta.jag hade nog fan slagit i hjäl henne av ilska o sen tatt bevisen med mej man blir gråt färdig av det.lilla flicka.

2012-05-11 15:44:01

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0