Jag sköter mitt och du ditt

Känner att jag måste skriva ett sista inlägg innan jag kryper ner. Det gäller lite tankar och åsikter jag har som jag behöver få ur mig på något vis innan jag exploderar. Det gäller just saken att behöva höra hela tiden ifrån omgivningen att si och så ska du inte göra. Både när det gäller hur jag väljer att uppfostra mina barn, laga mat eller vise versa.

Det stör mig att folk måste lägga sig i MITT liv istället för att sköta sitt egna!

Vill jag ge mina barn godis om det så vore varje dag så gör jag det.

Vill jag ha daggmaskar i maten jag lagar så har jag det. (Kanske inte) Men ni fattar?

Vill jag ge mina barn saker varje gång vi är i en affär så gör jag det.

Ingen annan än jag och Freddy ska någonsin yttra sig om hur vi ska uppfostra våra barn. Eller ens klaga på det liv vi lever. Vi har det bra och det är huvudsaken.

ο Ett rent och fint hem.

ο Mat på bordet.

ο Hela och rena kläder på våra barn.

ο Kärlek i massor.

Dvs att vi lever ett helt normalt liv:)

Till skillnad från dom som istället...

ο Lever i en missär och är för lata för att städa när det ser förjävligt ut.

ο Skiter i mat till barnen och köper något deluxe till sig själva eller reser iväg för att roa sig.

ο Låter barnen gå i sunkiga kläder och helst i en nerkissad/nerbajsad blöja en hel dag.  

ο Nekar sina barn att vara just BARN med ALLT vad det innebär!

Klaga på detta istället eller knip käft!

Känner någon sig träffad så får du/ni gärna komma till mig och berätta varför.


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0