Shoppingdag

Tänkte bara kika in för att säga hej!

Jodå, jag lever men som jag skrev i föregående inlägg så har det varit mycket runt omkring. Och mer lär det bli. Tids nog så får ni läsare oxå veta vad detta handlar om! Men än så länge får ni nöja er med lite halvtaskiga uppdateringar. Ni får vara tacksamma för att jag skriver överhuvudtaget juh, ellerhur?:)

Idag ville barnen börja morgonen med frukost på altanen och så fick det naturligtvis bli:) Efter det väntade vi in Freddy som slutade 13.15 i eftermiddags. Sedan begav vi oss iväg på shoppingrunda hela familjen. Köpte lite nytt till barnen på kappahl och lindex. Samt nya skor till Amelia. Jääääklar vilka megafötter hon har, redan storlek 29! Hon är snart ifatt mig;) Haha! Hur som helst har vädret varit helt underbart och jag klagar absolut inte på värmen nu när den äntligen har kommit till oss. Hoppas att den är här för att stanna!

Detta hittade jag iallafall till Amelia:)

Byxor 149kr.

2 par linnen 158 kr "ta tre och betala för två"

Tröja 129 kr "ta tre och betala för två"

Och såklart allt i ROSA;)


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0