Lövmarknad

På torsdag är det den årliga lövmarknaden i vår kära stad. Naturligtvis ska jag som alla andra fjollar in dit med barnen och trängas bland tusentals människor. Allt för att dom ska få sig varsin karuselltur och en ballong;) Givetvis hoppas jag att vi hittar något annat kul till dom oxå. Det är ju ändå en tradition att gå på lövmarknaden, så man får ju offra sig. Om inte för sin egen så för barnens skull. Tänk när jag var i Amelias ålder, mamma slet med mig över hela stan för den här lövmarknaden och nu gör jag detsamma med de mina! För självklart ska dom få ha lite roligt medan jag själv njuter av doften från munkar och som vanligt sätter mig på trappan för att äta min langos! Hrmf, för barnens skull var det ja!;)


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0