Fick välja min födelsedagspresent

Hej alla underbara bloggläsare! Tack för era fina kommentarer! Är jättekul att få kommentarer och speciellt när man ser att det är nya läsare dom kommer ifrån. Förkylningen blir bara värre och värre och jag känner mig lite som en zombie i både kropp och knopp. Men det går väl över till nästa helg då vi ska ta min 25-års fest istället eftersom att det inte blir denna helgen. Då ska det firas med mintu och oboy:) Yummi! Även min kusin kommer ner ifrån Jönköping och henne träffar man ju så sällan så att man har glömt bort hur hon ser ut;) Eller nästan iallafall! Igår frågade älsklingen vad jag ville ha i födelsedagspresent och snabbtänkt som jag är bad jag om att få beställa en klänning. Älskar draperade klänningar eftersom att dom "trollar" bort hullet, så jag klickade faktiskt hem två stycken. En vit och en svart. Kanske kan betala båda om jag flirtar lite?;) Hehe!


Älskling! Du vet att jag älskar dig ända upp till stjärnorna och tillbaka igen. Den totala kostnaden blev bara 1.497 kronor. Inte så farligt ju? Sen vill du väl ändå inte att jag ska varva med onepiece på festerna? Därför var jag faktiskt tvungen att ta två;)


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0