Rebecca ❤ Freddy= SANT

Precis klar med tvätten... tro mig, jag är inte klok någonstans och det erkänner jag. Jag får väl även passa på att erkänna att jag är urkass på att uppdatera, men som ni säkert förstår så är det inte alltid så lätt att få den tiden över för sig själv. Det har även hänt en del runt omkring som gjort att man inte har haft varken lust eller energi till det. Jag och Freddy har bla gjort slut pga vise versa men vi tar en dag i taget och hoppas på att kunna hitta tillbaka till varandra igen. Med denna händelse så blev det även uppenbart vilka vänner man faktiskt har och vilka som bryr sig på riktigt när det verkligen behövs.
 
Det som retar mig är: Att bara för att man ändrar relationsstatus på Facebook så "bryr" sig genast alla som inte tidigare brytt sig. Frågar på chatt och i sms vad som hänt istället för att lyfta luren och fråga hur man mår. Lyfte luren var det vädigt få som gjorde. Freddy och jag har ändå varit tillsammans i 9 år och som nära vänner till oss borde man väl kunnat räkna ut att både jag och Freddy behövde stöd genom samtal? Inte via facebook och sms!
 
Jag skrev några meningar om hur jag kände just då och kommentarerna vällde in från höger och vänster. Väldigt många tyckte att det var sååå uppenbart att jag skulle gå vidare utan Freddy. Efter 9 år och 3 barn ihop så är det inte så jävla lätt. Särskilt inte när man älskar en människa högre än något annat.
 
För det är precis det jag gör. Freddy och barnen är mitt allt, det jag lever för ❤
 
Nu: När vi äntligen är på banan igen och glada för att vi kommer att ta oss igenom detta. Vem bryr sig så?
 
Jag kallar det för avundsjuka. Det är uppenbart att det sticker i ögonen på folk att vi kan och att vi vill leva ihop.
 
"Första kärleken dör aldrig , men äkta kärlek kan begrava den levande"

Kommentarer
Tezzi

Jag kan bara svara för mig själv men när nånting händer så är vi alla olika ,en del vill att man hör av sig och en del orka inte med samtal,så jag valde att inte ringa.. Men har man varit tillsammans så länge och det finns personer som glädjer sig åt när ett par bråka och eventuellt ska gå skilda vägar så tycker jag det är ett tecken på avundsjuka,men jag hoppas att ni kommer lösa detta och försöka glömma d etta tråkiga som hänt,för det bara är så att det sks vara ni! Många styrke kramar till er <3

2012-12-18 08:47:46
Bara diiiin

Jag kommer att göra allt för att det ska vara du och jag..Vi ska ju sitta och tjabba på äldreboendet som vi sa en gång i tiden ;D <3

2012-12-18 15:30:36

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0