Tillbaka efter ett uppehåll

Hej på er underbara läsare! Ser och förstår varför en del utav er har valt att sluta följa min blogg. Inte så konstigt med tanke på att jag valde att lägga min fulla fokus på annat än bloggen under sommaren, dvs pga personliga ting. Nu tänker jag iallafall försöka ta nya tag och uppdatera er en hel del innan bebis väljer att titta ut. Dels för min egen skull men även för eran.

Kan ju börja med att berätta att jag var på TUL vilket betyder tillväxtultraljud för drygt tre veckor sedan. Detta pga min diabetes. Med ett TUL kan dom följa upp med jämna mellanrum att den lille väger och växer som han ska. Och ja, det konstaterades åter igen att det är en pojk. Just därför skriver jag han. Hur som helst såg allt kanonfint ut. Han följer mittenkurvan och har 300gr kvar att växa till sig av om han vill. Nu på onsdag alltså den 8/8 ska jag på ytterligare TUL. Och då hoppas jag att allt ser lika bra ut som sist:)

Freddy och jag har även valt ett namn till honom nu, men vilket det blev väljer vi att vänta lite till med att gå ut med!:)

I övrigt kan jag berätta att Amelia föddes i vecka 38 och Alicia i vecka 37. Därför kan ni ju kanske förstå att jag börjar bli nervös då det kanske bara återstår 7-8 veckor utav denna graviditeten. Jag är SKITRÄDD! Allt går för fort och jag vill gärna ha en förvarning någon dag innan det är dags precis som med Alicia, kommer ni ihåg?

LÄS HÄR


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0