Det blir aldrig som man tänkt sig

Nej, nu syftar jag inte på filmen utan på den här jävla Ullareds resan som jag har sett fram emot i tre månader(!) Allt var planerat i detalj tills en utav dom som skulle åkt med backade ur pga vise versa. OKEJ, bara till att fixa någon annan till att ta den platsen.

När det väl var klart var det dags för nästa person, nämnligen chauffören själv att backa ur.

Lugnt, tar ju två sekunder att fixa barnvakt, bil och resesällskap så vafan!

Sedan löste det sig med en annan chaufför som idag ringde för att berätta att h*n inte vågade mörkerköra pga dålig syn. Okej! Fan me... Inget ont mot någon med detta inlägg men helt ärligt så hatar jag när folk kommer i sista sekunden när man har ordnat allt i detalj! Att det tog två sekunder att fixa barnvakt var ironiskt och ni med egna barn förstår ju att det tar längre tid än så. I mitt fall tre veckor(!) Men NU förhoppningsvis är vi åter igen på banan och blir det inte av pga omständigheter nu så tar jag livet av mig!... nästan iallafall!

Så Gekås here we come!;)
 


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0