Värmen?

Hej på er snyggingar;) Det har varit lite kasst med uppdateringar den senaste tiden eller vad säger ni? Men som sagt... tiden! Den räcker inte alltid till. Idag har jag suttit ute en stund med flickorna i värmen. Meningen var att jag skulle plugga till sjukvårds provet som jag ska ha på onsdag men det funkade lixom inte! Antingen är det helgens öl-drickande som har "gjort kaos" med mina hjärnceller eller oxå är det värmen... kan det vara så? Att det är värmen? Eller så kan jag väl åtminstone använda det som en undanflykt? Funderar på att skjuta på provet en vecka och jag tror inte att min lärare uppskattar ett mail där jag ursäktar mig och skriver:

"Hej! Jag kan inte göra provet nu på onsdag eftersom att jag inte har pluggat pga att jag festade i helgen..."
 


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0