Försvara Kissie med näbbar och klor?

Hej på er sötnosar! Den senaste tiden har det trillat in oerhört många läsare och kommentarer med dessa. Både positiva som negativa och jag kan för allt i världen inte förstå varför? Haha!

Helt seriöst. Vissa av er är bara så sjuka så det är inte sant. Slösar eran dyrbara tid på att posta en kommentar lika lång som ett A4 papper där ni försvarar Kissie med näbbar och klor. Kom igen va? Vet ni vad det bästa är? Att jag skrattar åt er. Två dagar i rad har ni gjort mina dagar till dom två roligaste på väldigt länge. Så fortsätt gärna så att jag får ännu roligare;)

Hur som helst. Jag står för mina åsikter när det gäller Kissie. Jag tycker att hon förstör både för sig själv, (vilket jag egentligen inte bryr mig om) och för andra (vilket är väldigt synd). Ni som sitter och tycker att hon är så bra(?) Har ni egentligen tänkt på alla flickor i 13-16 års åldern (som är extra känsliga och mottagliga) som hon har satt griller i huvudet på genom att gå ut med sin barnmatsdiet bl.a? Jag hittade en bild som tydligt visar hur hon kommer att se ut inom några år om hon fortsätter som hon gör.
Känsliga läsare varnas!


Kommentarer
Amanda

Håller fullt med dig i den här diskussionen!

Okej om hon är som hon är, men driver man en sån "stor" blogg så har man också ansvar för vad som publiseras och vad som skrivs. Förstår inte alla som sitter och försvarar henne, ärligt talat Sverige: Öppna ögonen!!!

Bra inlägg!!! :)

2011-05-13 14:30:29
URL: http://http://bloggpandyyy.blogspot.com/

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0