Grattis till vinnaren av veckans blogg


Klicka på bilden för att komma till bloggen:

1.Vad bloggar du om?

Svar: Jag bloggar om skönhet(smink, mode, shopping, tips osv. och min vardag.

2.När började du blogga och varför?

Svar: Jag vet inte exakt men jag har nog bloggat i 1 och ett halvt år, jag ville testa hur det var att ha en blogg och nu kan jag inte sluta, har inte bytt blogg någon gång ;o

3. Vad vill du nå ut med till dina läsare genom att blogga?

Svar: Inte så mycket, mest skönhetstips och allt om min vardag, vad en tjej som jag gör osv.

4.Vilka bloggar följer du?

Svar: Kissies, fokis, amiofsweden, jiko.devote.se, och många fler..


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0