Världen är liten!

Hej på er! Förlåt för att jag inte har uppdaterat något men jag har faktiskt haft annat för mig. Har haft ganska så mycket att göra nu när det gäller födelsedags-planering. Tårta som ska förberedas och handlas ingridienser till, presenter som ska inhandlas m.m. Utöver det så har jag även fått mig en ny bekantskap. Therese heter hon och var min klasskompis i andra klass på Nättrabyskolan. Vi stötte på varandra på bussen häromdagen och konstigt nog har vi bott grannar i två månader utan att veta om det. Vi har umgåtts en hel del dom senaste dagarna och kommit varandra ganska nära igen. Till och med Alicia som är reserverad för allt och alla tycker jättebra om henne:) Världen är liten!

Förresten? Ni glömmer väl inte att delta i Earth Hour ikväll?


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0