Födelsedagsfirandet!

Hej hallå gott folk! Egentligen har jag varken ork eller lust till att blogga ikväll men jag gör det för er skull:) Snäll jag är va? 

Ibland är det är just det som är problemet. Att man är för snäll? Nu ska jag försöka att inte gå ut med allt för mycket information här i bloggen och jag tänker inte nämna några specifika namn heller. Men jag har börjat inse att folk runt omkring har förändrats och inte fan är det till det bättre. Fan vad besviken man blir! Skit samma, jag är den som man kan "behandla hur som helst" så jag tar det. Använd mig som toalettborste eller gör vad fan ni vill. Fine för mig lixom! Nu förstår ni inte ett dugg men det är inte heller det som är meningen. Jag vill bara få ur mig min ilska på någotvis och vart ska jag ventilera mig om inte här i bloggen?

Födelsedagsfirandet igår var toppen om man bortser ifrån vissa personer som kom dit, åt och drack för att sedan åka hem och klaga på hur äcklig tårtan m.m var? Då vet man ju att man inte ska bjuda sådana människor nästa gång:)

Barnen uppskattade iallafall sina fina presenter och inte minst Alicia som fick en skrikande docka av faster Exy som hon nu vägrar släppa ifrån sig. Hon blir ursinnig om man tar den ifrån henne! Amelia fick målarbok och pennor. Sedan fick båda flickorna kläder utav farbror Johnny och "tant" Lotta. Ett stort tack till er ifrån barnen! Någon av flickorna fick även pengar ifrån någon(?) och så är det säkert mer dom har fått som jag har glömt(?) Haha!

Jo, just det! Själva köpte vi en Brio spis till dom. Amelia fick även en Hello Kitty klocka, HK tofflor, och en HK väska. Till Alicia köpte vi Barbapappa-sängkläder och en Barbapappa kudde.

Sist men inte minst fick Amelia även som pricken över i:et på sin födelsedag maginfluensa. Jättekul... eller inte! Dock mår hon mycket bättre idag och det är ju skönt iallafall:)

Oj oj! Nu blev det mycket på en och samma gång. Hade tänkt skriva lite om vår road trip i måndags oxå men den får jag berätta om i ett separat inlägg.


Kommentarer
Mamma

För att inte nämna STUDSMATTAN hon fick av Mormor:)

2011-03-31 11:16:31

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0