Några rader...

Hej på er underbara bloggläsare! Tänkte att jag ville ge er några rader innan jag kryper till sängs. Jobbat hela dagen och är slut i både kropp och knopp;) Men som sagt, några rader för er skull! Allt går kanonbra på mitt jobb och jag trivs jättebra som jag skrev i tidigare inlägg. Idag har jag jobbat mellan kl 09.00-18.00, imorgon likaså och på måndag mellan 09.00-12.00 fast då tillsammans med Mikaela, dvs en utav dom andra tjejerna som jobbar där:) Sen är man ledig fram tills på torsdag tror jag det var(?) Efter jobbet idag kom kusin Daniel. Snäll som han är kom han och hämtade mig. Sedan tog vi ett par koppar kaffe borta hos Nathalie. Nu får jag tyvärr avsluta här. Baby står vid sidan om och tjatar på mig om att jag ska komma och gosa;)

♥Älskar dig min underbara Freddy♥


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0