Helt otroligt!

Kan man bli annat än tagen av Chris Medina som i mina ögon är en riktig hjälte. Att man kan älska någon så pass att man offrar allt för den man älskar. Det är otroligt att sådana människor faktiskt finns... Håller ni inte med mig? För er som inte vet vem han är så kommer här lite fakta hämtad ifrån wikipedia: 


Chris Medina
, född 1983 i Chicago, Illinois, är en nordamerikansk sångare.

Medina släppte sin första singel "What Are Words" den 25 februari 2011, dagen efter att han åkt ut American Idol. Han hamnade bland topp 40 av 325 deltagare. Låten handlar om Medinas flickvän som råkade ut för en bilolycka den 2 oktober 2009 och hamnade i koma. När läkarna berättade att hennes liv inte skulle gå att rädda så valde dock Chris Medina att låta henne leva och efter en och en halv månad så vaknade hon, dock med en hjärnskada som förändrade hennes och hennes familjs liv.

Om inte detta är kärlek, vad är det då?


Kommentarer
amanda

hej! och jag måste säga att du har rätt älskar den snubben! och sen måste jag säga att din design är jätte fin och sticker ut i mängden med datumen!

kramar//amanda

2011-07-25 18:56:01
URL: http://salukis.myshowroom.se

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0