Förlååååt för kass uppdatering!

Hej på er söta bloggläsare! Jag är fortfarande vid liv men det är knappt måste jag ta och medge. Har blivit en del jobbdagar och fler lär det bli fram över. Jag stormtvrivs med både vårdtagaren och arbetskamraterna. Hela högen är underbara:) Men som ni förstår så är man heeeelt slut när man kommer hem och man hinner knappt kolla åt datorns håll innan man känner att det är dags att gå att lägga sig för att orka med kommande dag. Hoppas att ni förstår. När man sedan är ledig så vill man ju lägga den tiden på familjen och inte på datorn:) Hoppas iallafall att ni har det toppen i sommar värmen som kommer och går. Nu ska jag... tro det eller ej, krypa till sängs för att orka med morgondagen;) Kram och godnatt! 


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0