En pytteliten kattunge

Hej på er! Dagen började med en vacker syn i barnens rum där Amelia tydligen hade bestämt sig för att egen-designa sina väggar med kritor. Ett mycket vackert konstverk må jag säga. Dock blev vi inte så jätteglada trots dom fina färgerna och dom nya mönstrena. Som tur var valde vi att få målat i barnrummet och inte tapetserat innan vi flyttade in, därav gick det att skrubba bort det mesta med svinto. Kanske hade detta på känn när vi bestämde oss för färg trots allt? Alicia stod och såg så himla oskyldig ut när vi kom in i rummet. Men jag tror faktiskt att även hon hade varit med på ett litet hörn eftersom att jag hittade en krita i handen på henne oxå. När jag frågade Amelia varför det skulle vara nödvändigt att göra på det viset fick jag till svar att hon ju bara skulle göra en pytteliten kattunge. På väggen? Ibland undrar man hur ett barn tänker.


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0