Ut i snön

Hej hallå gott folk! Idag har jag haft besök av pappa som ska åka polenfärjan ihop med Freddan ikväll. Även  kusin Daniel har varit här och hälsat på. Snart är det dags för ullaredsresan och den ser jag verkligen fram emot nu. Det tror jag att dom andra som ska med oxå gör? Freddy och Amelia kom just hem ifrån Inglatorp. Amelia hade fått en box med sånna där chokladtomtar som man hänger i julgranen om ni förstår? Det var det första hon gjorde när hon kom innanför dörren. Började hänga upp dessa. Hehe! Vi får väl se hur länge dom får hänga kvar. Ännu har vi inte varit ute i snön med barnen så därför funderar jag på om jag ska ta med mig Amelia ut för att göra lite snöbollar och ta med oss upp. Tänkte göra en snölykta och sätta på mitt bord som står på balkongen. Så får det bli!
;)

 


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0