Ung, dum och naiv

Hej hallå gott folk! Hoppas att ni mår bra i värmen(?) Och att ni inte har drabbats av solsting:) Själv har jag varit barnfri några timmar idag då båda flickorna har varit med Ronia, hennes syster Ida och deras systerdotter Julia inne på glassiären i stan. Tack för det, ni/du får gärna låna dem fler gånger! Amelia pratade på och berättade att hon hade fått choklad och glass med grönt på? Haha... Tog inte lång stund innan dem somnade efter att dem kommit hem. Nu ligger dem fortfarande och sussar. Kanske dags att väcka Amelia så att hon sover något inatt oxå. Ikväll blir det bara mys med familjen,en familjepizza och någon ev film. Dvs ingen utgång denna helgen för min del. Jag sparar mig tills nästa fredag då jag ska på Sofies 25-års fest. Igår var jag och tatuerade över min gamla tatuering som jag hade på bröstet. För er som inte såg den så var det två små ihop-sittande hjärtan och under hade jag ett T som stod för Tobbe. Jag var ung, dum och naiv när jag gjorde den för många år sedan. Jag har ångrat den sedan jag träffade Freddy om inte ännu längre. Så därför tycker jag bara det är väldigt skönt att slippa se den mer. Nu har den istället ersatts med en ros och när denna är (helt) klar vill jag ha sådana små kisetassar oxå ni vet. Vet bara inte var? Här kommer bild på tutten och den nya gadden;)


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0