Ge mig sol och värme NU!

Hej hallå gott folk! Nu är jag tillbaka igen. Dagen har jag spenderat inomhus tillsammans med Isa då Freddy åkte iväg i förmiddags för att klippa sig. Jag har haft besök av både lillebror Fredrik och min vän Marica nu under eftermiddagen. Vädret är inte det bästa då det fullkomligt vräker ner. Tråkigt må jag säga, ska detta vara sommaren 2010? Nej tack, ge mig sol och värme NU! Igår var vi i Inglatorp och firade Freddys mamma på mors dag. Nu undrar ni säkert varför jag inte åkte hem till min egna mamma. Men det var nämnligen så att Freddys bror firade min mamma på mors dag medan jag var hemma hos deras mamma istället. Vi helt enkelt bytte för en dag;) Och jag ringde faktiskt till min mamma och grattulerade henne innan vi åkte. Och hon vet om att jag älskar henne♥ Iallafall så bjöds det på kakor, bullar, tårtor och korv. Amelia bestämde sig för att stanna kvar hos farmor och farfar igår kväll så Freddy plockar väl upp henne på hem vägen. Jag har äntligen fått tag på ett solarium. Så som jag har letat och bara hittat dyra som har funnits hundra mil härifrån så kommer det in ett som bortskänkes:) Nu är jag lycklig! 


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0