Vår lilla 3-åring

Hej hallå gott folk! Igår var min vän Sanna här på besök. Vi tog barnen med oss ut i vårsolen och tillbringade ett par timmar i lekparken. Det märks att sommaren är på väg då alla grannar sitter ute med sina grillar och sina öl;) Under kvällen var det meningen att Marica skulle komma hit en runda men så blev det inte eftersom att jag somnade på soffan och var helt slut efter dagen. Dock vaknade jag vid halv ett tiden inatt av att något spånhuvud ringde på vår ytterdörr. Antagligen någon som skulle på fest hos grannen brevid och gick fel? Hur som helst... idag vaknade jag vid halv åtta och kikade ut på himlen som var helt kolsvart. Stod en stund och funderade på om det var möjligt att det kunde bli åska då det fortfarande är ganska kyligt. Men jo då. Idag har det både åskat och ösregnat. Jag som lovade Amelia igår att vi skulle ut i parken idag igen. Hoppas att hon har glömt det! Som rubriken lyder så har vi snart en liten 3-åring här hemma. Amelia fyller år på Måndag men vi firar henne här hemma med tårta och presenter redan imorgon. Tessan och hennes barn ska komma. Det blir nog en toppendag:) Kram till er alla!



Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0