Oroar du dig ofta för väsentliga ting?

Hej hallå gott folk! Ledsen att jag inte har skrivit på ett par dagar men har helt enkelt varken haft tid eller ork. Men nu är jag tillbaka igen så nu är ni väl glada? Idag började morgonen 07.30. Det var bara att kliva upp när klockan ringde och väcka Amelia som skulle till dagis. Efter det "sparkade" jag Freddy ur sängen då han skulle gå ner och lämna henne och sedan åka in till körskolan. Måste faktiskt berömma honom nu när han har varit duktig och åkt in om dagarna:) När Amelia och Freddy hade gått hemifrån gick jag och lade mig igen:D Haha! Dock fick jag inte sova allt för länge eftersom att jag hade tid till Bvc med Alicia 13.50. Hon skulle vägas och mätas. Min bror Freddan följde med eftersom att jag tycker att det är tråkigt att åka iväg själv. Väl nere på Bvc skulle jag besvara några frågor bara för att se så jag inte hade drabbats av någon form av depression. Konstiga frågor enligt mitt tycke. Var bla en fråga som löd. "Oroar du dig ofta för väsentliga ting" På den frågan kryssade jag för rutan mycket ofta. Vad oroar man sig inte för idag egentligen? Tror att alla människor är bra på att oroa sig och ibland helt i onödan. Mycket tankar hos en far ju kring ekonomi? Eller har jag fel? Hur som helst så var allt bra och lill tjejen följer kurvan perfekt! Lilla "tjocken" hehe! Innan vi tog bussen hem gick vi inom öb för att köpa med oss lite fika hem då vi bestämde att vi skulle vara ute med barnen i lekparken i solskenet. Sagt och gjort. Väl hemma så packade vi ihop lite fika och gick ut. Grannarna var ute med sina barn och Amelia som inte är det minsta blyg var snabbt med i leken. Vi var ute en bra stund men sedan kände jag att kylan kom smygande. Jag som var ute själv med Amelia fick stå och tjata ungefär 30 minuter? för att hon skulle gå med in självmant. Till slut kom hon med och då var det dags för middag. Ikväll har vi även möblerat om i vardagsrummet, äntligen. Det värsta jag vet är att ha sofforna vid fönstret då gardinerna nästan ramlar ner för att folk slänger sig i sofforna. Nu kan mina gardiner hänga som dem ska och folk kan hoppa i sofforna om dem vill;) Imorgon blir det att ta itu med resten av städningen medan Amelia är på dagis och Freddy på körskolan. Nu är det dags för sängen. Kram på er!



Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0