Namnbyte

Hej hallå gott folk! Hoppas ni mår bra i värmen:) Själv har jag varit iväg nu under eftermiddagen och åkt båt tillsammans med mamma, hennes gubbe, Mr Big, mina syskon och Amelia. Vi åkte ut för att hitta någon ö där vi sedan skulle bada. Vi hittade en plats med bad temperaturen var inte den bästa... brrr! Amelia och mina mindre syskon badade iallafall. Vi vuxna satt under tiden och fikade i solen. Efter ett par timmar blev det hemfärd igen och lagom frusen klev jag innanför dörren och där stod älsklingen med maten redo:) Love you! Amelia åkte med hem till mamma redan igår kväll och ska vara där tills på Lördag och imorgon får vi barnpassning till lillan oxå. Undrar vad man ska hitta på då? Vi blir helt själva jag och Freddy. Vill ni veta något annat roligt? Jag har idag pratat med skatteverket och bytt mitt förnamn till ett utav mina mellan namn. Så istället för Katrine, Elisabeth, Rebecca så heter jag nu Rebecca, Katrine, Elisabeth. Coolt va?;) Här kommer några bilder från dagen. Kram på er mina kära läsare.



  



Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0