Gekås

Hej hallå gott folk! Hoppas att ni mår fint kära läsare. Det gör vi på våran härliga semester;) Vi kom hit i onsdags och planerna är att vi ska åka hem imorgon. Vi har hunnit med en hel del under tiden vi har varit här, dock har det inte blivit så mycket badande av eftersom att solen har hållt sig undan nästan hela tiden. Dvs att det har regnat mest hela tiden. Trots det så har vi hunnit med ett både besök på äventyrslandet här i Halmstad och Gekås-Ullared. Kan ju säga att vi har shoppat loss ordentligt. Kläder, leksaker, skor m.m alltid kul att shoppa till billiga priser, håller ni inte med? Har tagit massor med bilder oxå men tyvärr har jag ingen möjlighet att lägga upp dem på bloggen förrän vi har kommit hem eftersom att jag inte har någon usb kabel till kameran med mig. Imorgon ska vi även inom eko hallen på hemvägen. Hoppas att man kan hålla fingrarna i styr där inne men det tror jag knappast. Nej nu ska jag packa ihop lite prylar och sedan ska jag vara sällskaplig:) Kram på er!


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0