Väntar, väntar och väntar

Oj då... Här kan jag tänka mig att ni sitter och väntar på att ett nytt inlägg ska dyka upp om hur förlossningen gått. Men nä "den lill* sega" har visst bestämt sig för att hålla sig kvar där inne ett tag till. Dock har jag förvärkar till och från och enligt barnmorskan nere på mvc så är han på "utväg" och kan kika ut när som. Ett glädjande besked fick jag när jag var där idag. Detta var att h*n nu följer kurvan och har troligtvis inte växt på sig så mycket mer. Skönt, då slipper jag kanske föda fram en bebis på 6kg eller en bebis stor som denna http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article5845966.ab Jisses, vilken skrämmande tanke att få ett så stort barn! Hur som helst ska det bli skönt när den lill* är kommen. Ska bli underbart att kunna använda sina "finare" kläder igen, kunna gå, vara piggare och kunna cykla igen. Nu kommer man ju inte emellan cykelsadeln och styret eftersom att magen är ivägen. Gaaah känner mig som en jätte:( I övrigt blev det ingen titt på lägenheten eftersom att hon som skulle visa den tydligen blivit sjuk, men jag ska få kolla på den på Fredag istället.

Puss och kram


Kommentarer
Alexandra

Åh vänta vänta vänta! Alltså Katrine, jag tänker så mycket på dej. Är så glad för din skull!<3

2010-01-13 22:40:46
Svar till Alexandra:

Söta du:) Du har ett hjärta av guld. Kram

2010-01-13 23:28:51

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0