Hemma igen

Hej hallå gott folk! Nu är Amelia hem-kommen ifrån mamma igen. Gullunge, vad man saknar henne när hon är borta, dock verkar hon inte ha saknat oss det minsta. Hon hade sagt till mamma att hon inte ville åka hem eftersom att hon tycker att jag är dum för att jag har hämtat hem lillasyster. Antar att det är lite avundsjuka på gång? Lilla skruttunge om hon bara visste hur underbar hon är. Ikväll har jag duschat båda flickorna och klätt på dem sina nya nattlinnen:) Efter duschen lade vi lillan för att vi skulle kunna mysa till det med chips och dipp ensamma med Amelia framför tvn en stund. Nu ligger Freddy med dem båda i vår säng och gosar;) Just det! Jag har glömt att berätta en sak för er... vi flyttar in i trean den 1/3 och jag är sååå glad. Äntligen går det framåt. Nej nu är det dags att pysa!

Våra små trollungar:)

Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0