Två bebis huvud

Hej igen! Hade inget särskilt för mig innan och satt och googlade runt lite. Titta vilka söta bilder jag hittade;) Ringde nyss till sjukvårdsrådgivningen för att fråga ang en konstig knöl jag har fått i nedre delen av magen. *Ajaj* Enligt barnmorskan på Mvc ska detta vara en fett och vätske knöl stor likt ett bebis huvud. Eller, ja inte nu längre. Nu är den som två bebis huvud! Alltså har den vuxit sig till dubbel storlek bara sedan i Tisdags. Det känns som att huden ska spricka när jag lägger mig ner. Tydligen visste varken rådgivningen eller förlossningen vad detta kunde vara så det blir till att ringa Mvc på Måndag för att kolla upp den igen. Tänk om det är bråck?! Nä, det är förmodligen inget farligt men man vill ju ändå vara säker. Nu ska jag hoppa i säng. God natt gott folk!

Vänner för alltid? Eller blev råttan till kattmat strax efter?

Kom hit nu då! Jag vill ha fisksoppa!


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0