Snart time...

Hej hallå gott folk! Idag startade dagen tidigt med tanke på att grannens hund stod och ylade så det ekade i hela trappan och ut på gården. Därav kunde man inte sova vidare. Jag och Amelia var uppe redan vid 08.30 för att äta frukost. Har länge haft problem med "livet" från grannarna ovanför och idag kände jag att det var nog så därför letade jag fram deras mobilnummer på hitta.se för att smsa ang deras "ledsna hund". Dem var tacksamma över att jag sa till dem direkt istället för att ringa och klaga till hyresvärden vilket någon tydligen redan hade gjort. Dock är det inget som förvånar mig! Hur som helst så hoppas jag att vi får lite lugn och ro nu den sista tiden i denna lägenheten. Imorgon kl: 15.15 är det visning på trean:) Äntligen! Gud vad jag längtar. Nu till rubrikens mening. Satt ju här inatt och beställde 118 bilder (tror jag) ifrån extrafilm och en vinterbild på Amelia i format 60x90 som hon ska ha på sitt rum sen. Efter en stund kände jag riktiga värkar i ryggen som senare gick ut emot magen. Så nu, nu måste det väl ändå vara på gång? Blir bara så arg över att det inte har hänt mer efter inatt:( Men som talesättet lyder... Tålamod är en gravid kvinnas bästa vän! Hehe. 


Kommentarer
Anonym

oooh snart kommer bebisen!=)

2010-01-11 23:02:09
jannike

hur gick de då? kom de någon bebis?

2010-01-13 11:41:19
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Tina

Hoppas bebben kommer snart=D Nyfiken* Träffade Mevzada med sonen idag, sååå söt! Hon hälsade så gott till dej, hon hoppades att vi kunde ses längre fram!

2010-01-13 15:15:30
Svar till Jannike:

Om det vore så väl. Den lill* verkar vara väldigt envis! Hihi:)

2010-01-13 17:33:38
Svar till Tina:

Ja du, det hoppas jag oxå! Vill inte vara gravid längre;P Oj, vad roligt, har han blivit mycket större? Hur var allt med henne? Ja, självklart får vi ta och göra det. Ser jag fram emot! Kram

2010-01-13 17:36:29

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0