Minnet sviker

Hej hallå gott folk! Idag har det inte hänt så mycket roligt här hemma. Suttit och kikat lite efter möblerna som jag vill ha i Amelias rum när vi flyttat, men det verkar inte finnas något ute på blocket eller någon annanstans. Jag bara ska ha en våningsäng till henne. Måste ta tag i detta med flyttkartonger snart oxå så att vi kan börja packa;) Någon som har ett gäng att göra sig av med eller vet vart man kan få tag i lite billigt? Jisses vad glömsk man börjar bli nu förresten. Har det med åldern att göra tro? Lika bra att göra en kom ihåg lista:) 

•Bvc 3/2 kl:13.00
•Säga upp lägenheten
•Fixa kartonger
•Börja packa
•Adressändra
•Flytta telefon/internet
•Ringa elbolaget
•Ringa ang mina betyg


Har jag glömt något? Hehe:D

Ikväll har vi tittat på Robinson finalen. Själv hoppades jag på att Sanna skulle vinna. Det var ju riktigt ös i den tjejen. Men iallafall... ett stort GRATTIS till Hans, vinnaren av Robinson 2010.


Kommentarer
Fanny Strömberg

Sv; tack så mycket! jag förstår inte att hon aldrig ger upp alltså :/

2010-01-31 16:37:47
URL: http://fannu.blogg.se/

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0