Fyller 23 år

Hej hallå allihopa! Nu passar jag på med en liten uppdatering medan lillan sover och Amelia är på dagis:) Under gårdagen var Marica här på en snabb visit för att ta lite kaffe och titta på lilltjejen. Amelia blev så glad när "Dika" kom och dem busade så det stod härliga till. Efter det följde Amelia med Freddan hem en runda. När jag senare på kvällen gick bort för att hämta henne så ville hon absolut inte följa med mig hem.

Amelia: Mamma, jag bo här!
Jag: Nä, du ska bo hos mamma, pappa och lillasyster.
Amelia: Neeej, du är dum!
Jag: *Lådsasgråter*
Amelia: Men mamma, du kan hälsa på mig här ibland?


Haha, sötunge! Idag har det inte hänt så mycket. Förutom att man fyller 23 och börjar närma sig 30 strecket allt snabbare;) Uch, hemska tanke... JAG ÄR SNART EN TANT MED GRÅTT HÅR OCH RYNKOR!!! Bvc har varit här på hembesök oxå, och lillan hade gått upp 120gr:) I regel går det ju neråt den första tiden, men inte här inte. Det är en glupsk liten tjej vi har fått. Nej nu ska jag avsluta och bjuda på tårta.

Våra underbart glada tjejer;)



Nybadad och nöjd;)



Kommentarer
Tina

Grattis på födelsedagen!:) Minns att vi fyllde nära varann. Vilken lite goding ni fått. Hoppas ni ha de bra! Kram

2010-01-27 15:32:46
Alexandra

Grattis grattis!! Hoppas du har en jätte mysig dag med familjen<3

2010-01-27 20:08:54
Anonym

Grattis på födelsedagen : )

2010-01-28 01:51:31

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0