10-02-22



Ja, nu är det dags för en bekännelse. Ni vet fåntratten Darin Zanyar? Ja, just det! Han med tandställning ifrån Idol 2004. Som alla andra småflickor så var även JAG olyckligt kär i denna lilla pojke. Jag kunde gå och nynna på hans låtar och sväva på rosa moln en hel dag utan att störas ifrån omgivningen. Jag hade bilder och plansher överallt! Till saken, på det där fjuttiga lilla rosa molnet så uppfattade jag att Darin låg brevid mig och log med sin glänsande tandställning i munnen;) Sexigt, javisst! Eller kanske inte... För att gräva ner denna pinsamhet så tröstar jag mig med att det faktiskt har blivit en man av honom oxå. Snygg, sexig och grymt duktig på att sjunga. Det är ju verkligen stor skillnad från då till nu? He´s HOT! Men vad man kunde se det fina i honom kan man ju undra.

"Du glänser ju grabben"

Come to mama;)

Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0