Nyckel

Hej hallå gott folk! Vet att det blir g l e s t mellan inläggen här ibland. Men jag har inte så mycket tid över till att blogga nu när jag är mitt uppe i en flytt. Blir fler inlägg när vi kommit i ordning sen, det lovar jag;) Imorgon ska jag hämta nyckeln till den nya lägenheten och efter det tar vi bort lite småsaker som är lätta att bära. Den stora flytten blir inte förrän på Fredag. Egentligen skulle Amelia varit hos mamma över helgen men så blev det inte så kusin Tessan passar henne istället:) Tack gumman! Nej, nu måste jag ta Isa:)

Kommentarer
Liten

Ja det tar på en att flytta!!! Är mitt uppe i en själv, men vad underbart det är när det är färdigt sen!!

2010-02-25 09:29:52
URL: http://redhotbloodedwoman.blogg.se/
felicia

fast du visar ju inte dina bröst så ingen bryr sig :P

2010-02-25 10:10:55
Svar till Felicia:

Nej, jag gör ju inte det. Och jag tänker inte sjunka till den nivån heller. Finns andra sätt att "ragga" läsare på märker jag;)

2010-02-25 10:46:22
URL: http://mammatillamelia.blogg.se/

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0