Filmkväll

Hej hallå gott folk! Idag har vi varit och hämtat Amelias bokhylla och vår dubbelsäng:) Dock blev det inte den svarta bokhyllan som bestämt då killen som hade den sa att han "hade brutit foten i Lördags och skulle opereras för detta" Jag har då aldrig hört att man opereras för att man bryter en fot? Hur som helst fick jag tag i en likadan fast en bokfärgad. Sängen var superfin och jag är helnöjd! Imorgon kommer morbror Jocke och hans tjej Tina och köper min gamla säng, skönt att någon vill ha den så att vi slipper ha den skräpandes i förrådet sen. Ikväll har vi tittat på Mañana en film med Alexandra Dahlström, ni vet hon från Fucking Åmål? Den var helt okej, dock är den inspelad i Skåne och man har svårt för att höra vad Skåningarna säger;) Men annars helt okej som sagt. Nu är det sängdags! Sov sött alla underbara läsare.


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0