Utlovad update äntligen här!

Hej på er! Börjar bli dags för updaten jag lovade er va? Vet inte riktigt vart jag ska börja men jag kan ju säga som så här att jag börjar må bättre nu. Fri ifrån det värsta men fortfarande fängslad av ångest och dessa eviga tankar. Nog om det nu. Vi kan ju börja med julen? Har haft en underbar jul tillsammans med Freddy, barnen, svärföräldrarna m.f. Det bjöds på god mat och julklappar delades ut i mängder. Som dom senaste åren kom tomten, dvs "Mr Big" hem hit under eftermiddagen och delade ut julklapparna till barnen och Freddy. Amelia tittade förvånat på tomten och försökte klura ut vem som egentligen gömde sig bakom den där rynkiga masken. Barnen och Freddy blev hel nöjda med sina julklappar och efter att tomten hade lämnat så frågar Amelia varför han hade hämtat kläderna i mormors garderob. Som vissa av er kanske minns så var hon ju tomte förra året. Hehe... Alicias reaktion på tomten var inte märkbar. Hon brydde sig inte alls. Bara hon fick öppna sina paket så var hon glad.

Amelia hjälper tomten att dela ut julklapparna...
:) 

- Åhhh, Hello Kitty!

- Hallå? Du där! Får vi flera eller?

- Mamma som sa att jag inte hade varit snäll?

- Nu börjar detta bli trisst! Jag orkar faktiskt inte öppna fler!


Juldagen? Ja, vad ska jag säga om den? Började bra med fest hos mamma. Men när whiskeyn sereverades så gick allt käpprätt åt hel.... Därav väntar ett nyktert nyår för min del!

Kusin Daniel på festhumör?
;)

- Syns jag?

Lika bra att lådsas som att jag inte ser att hon tar kort?

Eller så gör ni bara som jag?


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0