Ikea och äventyrsbadet

Hej hallå gott folk! Igår var vi i Kalmar hela dagen. Jag tog Alicia med mig och åkte upp med kusin Daniel. Vi var på Ikea och handlade hem en massa smått och gott. Dock fick jag bara tag på hälften av allt jag skulle köpa. Efter Ikea besöket åkte vi och hälsade på min gamle farmor. Det var första gången hon såg Alicia och hon tyckte att hon var lik mig;) Efter lite fika hos farmor begav vi oss tillsammans med pappa in till Kalmars äventyrsbad. Alicia älskade att bada. Synd bara att Amelia inte kunde följa med men vi har planer på att åka upp den 21e igen. Hon hade nog tyckt att det hade varit kul att bada där. Ni vill kanske se lite bilder på det jag har handlat?







Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0