Vänner växer inte på träd


 Tessan
Min älskade kusin.
Vad som än händer håller vi alltid ihop.
Vi kan prata om precis allt och du är den absolut bästa, det vet du.

Daniel
Blod är tjockare än vatten.
Tack för att du finns.


Marica
Du kommer alltid att vara en del av mitt liv.

Hur osams vi än har varit så har vi alltid blivit vänner igen.
Och det är jag tacksam för!


Mia
Du är en fin vän på alla vis.
Vi kan prata om det mesta.
 

Sanna
Vi har kännt varandra sedan fjärde klass och även att vi inte umgås allt för mycket så har du alltid en speciell plats i mitt hjärta.
Allt vi har pratat om, har stannat mellan dig och mig.
Du är en ärlig vän.
*Minnen*

Alexandra
Finns det någon ärligare människa än du?
Du har alltid varit en god lyssnare och en fin vän.


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0