Alicia hissar och dissar

Hej hallå gott folk! Nu har det blivit lite g  l  e  s  t här igen. Inte för att jag inte har orkat blogga. Nejdå! Utan för att ni skulle hinna med att läsa föregående inlägg som kanske blev lite väl långt? Därför fick ni ett par dagar på er att läsa det;) Lovar att inte skriva så mycket i fortsättningen. Idag har Alicia fått smaka burkmat. Tidigt (jag vet) så klaga inte! Dock tyckte hon inte alls om det, så istället fick hon smaka hemmagjord potatismos. Detta var bättre tydligen. KLAGA INTE SA JAG! Hon somnade runt åtta tiden nu ikväll och har sovit sedan dess, utan att ha fått välling. Det måste betyda att hon blev mätt på potatismoset:P Lilla gullunge vad hon är duktig! Ikväll har jag och Amelia varit hemma hos mormor en runda och visat våra kort som vi beställde hem ifrån extrafilm här om dagen. Hon ville genast ha ett kort på Alicia och sätta in i familje ramen där hon har barn, barn-barn och barn-barns-barn insatta. Tror det tog en halvtimme innan hon hade bestämt sig för vilket kort hon ville ha. Hon är ju så söt på alla bilder och då är det inte så konstigt att hon fick svårt för att bestämma sig;) Men till slut hittade hon rätt i högen! Amelia ska hem till mamma imorgon och hur länge hon stannar där återstår att se. Kanske hinner att möblera om i vardagsrummet innan hon kommer hem igen? Ja, jag vet att jag möblerade om för ett tag sedan. Men jag trivs helt enkelt inte med det och trivas i sitt hem ska man ju göra. Förresten? Vart beställer ni era bilder? Jag tänkte att jag ska vara riktigt snäll idag, för vad kan man förvänta sig utav "Sveriges största bloggerska" lixom? Beställer du dina bilder på Extrafilm och är sugen på att knåpa ihop din egna fotobok? Ange isåfall erbjudandekoden Katrine i varukorgen så får du 50%rabatt;) Självklart skämtar jag bara! Koden ni ska uppge är 50extra. Nej, nu ska jag krypa ner. Godnatt på er!



      


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0