Framtida kärleksparet?

Hej hallå gott folk! Måste bara skriva och berätta om min underbara dotters kärleksbekymmer. Tre år och har redan kommit in i en period med killar och pms. Haha! Tessan, Rikard och alla barnen var ju här idag och fikade med oss ute på gården. Alla barnen lekte och hade roligt tillsammans. Efter en stund ser jag Rikards son Max stå i skym undan tillsammans med Amelia. Han är så kär i henne, men hon verkar dock inte vara lika intresserad:D Hur som helst hör vi hur dem står och diskuterar med varandra... 

Max: Men vad är det Amelia? Varför är du arg?

Amelia: Men jag vill ju inte prata med dig har jag ju sagt!

Haha! Undrar hur detta slutar när dem kommer i tonåren?
Här ser dem lyckliga ut iallafall;)


Kommentarer
Caroline

fin blogg! :)

läste på någons blogg att du också har diabetes, har du sprutor eller pump? :P

2010-04-29 17:54:32
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0