Fest+fest=bakfylla

Hej hallå gott folk! Hoppas ni mår bra. Själv mår man som man förtjänar. Mamma tog båda barnen i Fredags och därav blev det fest hos Ronja. Ska man skylla på mamma då eller? Ah, jag gör det! Mådde därför inte så bra i Lördags och mina planer var att vila upp mig medan Freddy skulle få roa sig lite utan mig. Men ack nej! Så blev det inte. Tog mig några återställare även i Lördags och sedan var det igång igen. Vi var uppe hos Freddys bror Loyd. Hade mycket trevligt om jag får säga det själv men det har nog blivit lite väl mycket denna helgen. Särskilt för en annan som inte är van heller. Nej nu blir det lungt ett tag, åtminstone tills på Fredag då jag skulle följa med Marica hem till Sandra;) Blir troligtvis fest även på Lördag? *Att man aldrig lär sig* Hur jag gör återstår att se, som det känns nu vill jag bara gräva ner mig. Här kommer ett par bilder från i Fredags;)

Tessan, Monny och jag...

Tessan och jag:)

Tessan och Sofie:P


Vill trots allt tacka alla för en trevlig helg!


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0