Barnens lekland

Japp, idag har vi varit på Barnens lekland... som är lika populärt för oss vuxna;P Vi var där från klockan 14.00-17.00 så sammanlagt blev det tre timars lek. Det var Jag, Freddy, Amelia, min syster Natalie, min bror Jens och Natalies pappa. Eftersom att allt är omringat av nät var det bara att säga "hejdå" till barnen som lekte vid för våg i lekställningarna medan vi gick till cafét för att beställa kaffe. Eftersom att det är fri påfyllning slank det ner säkert 6-8 koppar innan lektimmarna var slut, uch... inte mer kaffe för min del på några dagar. Efter vistelsen på leklandet åkte vi iväg för att titta på en barnvagn till den kommande bebisen:) Den var helt okej men jag som aldrig är nöjd lär väl skaffa några stycken till innan jag verkligen hittar "den rätta". Den var värd sitt pris iallafall, gav ju bara 300 så det var ju bra:D Var tillbaka här hemma strax efter klockan 18.00 då Freddy satte igång med flygande jakob som jag hade lovat att bjuda på, hehe;). Mätta och belåtna åkte dem hem och Amelia gick och lade sig, tro det eller ej... men helt frivilligt!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Här kommer lite bilder... från vår dag på leklandet:)Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

"Kanske kan göra som bävern?! Tugga sönder skiten!"

-Dags för mjukglass!

-Åja, några skedar till, här ska inget bli kvar.

Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0