Helgens händelser

Hej alla goa och glada! Idag har vi bara slöat och slappat hela dagen:D Var bortbjudna till Freddys bror igår där vi firade hans bror och brorson som fyllt år. Det bjöds på tacos, tårta, kakor, kaffe och alkohol (för dem som fick dricka) dock fick jag ett snapsglas framställt så att jag kunde lukta! Haha, snällt ellerhur?! Nej uch... spritdrycker är något jag faktiskt klarar mig utan, men längtan efter en öl är stor;) Hade faktiskt hur trevligt som helst igår och medan Freddy och jag okuperade oss framför Wii sport - Bowling så lekte Amelia med sina kusiner så det stod härliga till. Var hemma 01.30 inatt och kom nog inte i säng förän klockan var runt 04.00. Amelia somnade redan vid 23-tiden igår kväll och var heeelt utmattad efter allt busande och lekande. Nu har vi just avnjutit varsin pizza här hemma. Så nu väntar vi bara på att Amelia ska bli trött och (vilja) gå och lägga sig eftersom att den nya veckan börjar imorgon, med dagis, skola och allt som hör till. Uch... har en fullbokad vecka framför mig. Får se om jag (orkar) ta itu med allt som skall göras. Nästa helg är vi bjudna hem till mamma på en Wii-kväll och det ser vi fram emot;) 
Ha det bra alla!


Kommentarer
Anonym

http://fjoompan.blogspot.com/

2009-11-22 23:12:28
URL: http://fjoompan.blogspot.com/

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0